Aslıı

Aslıı
@Fight4Feedom
Ne kadar ironik değil mi? Bize hayranlık duyanları görmezden gelirken Bizi görmezden gelenlere hayranlık duyuyoruz. Ve bizi acıtanları severken Bizi sevenleri acıtıyoruz...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Büyüdüm artık. Kolay kolay pes etmiyorum. Üzülmüyorum,seni aklıma getirmiyorum. Boşveriyorum,geçiştiriyorum,umursamıyorum bazen biryerlerde adından bahsedenleri duyar gibi oluyorum ama tanımamazlıktan geliyorum seni. Canımı yakan insanların peşinden koşardım. Artık koşmuyorum. Gitmeyi göze alabilen hiçkimse için kılımı kıpırdatmıyorum. Şarkılar canımı acıtmıyor artık. Filmler duygulandırmıyor. İnsanlar üzemiyor. Bencilleştim. Duygularımı kaybettim belki.kim bilir? Belki içimdeki seni kaybettim. Sabahları mutlu uyanıyorum. Geceleri huzurlu uyuyorum. Pişman olduğum şeyler yaşamıştım artık pişmanlık nasıl bir şeydi hatırlamıyorum. Teşekkür ediyorum yaşadığım her şeye iyiki yaşamışım diyorum. Ben artık senin tanımadığın,seni tanımayan biriyim Neden mi? Çünkü birinin ne zaman gitmemesini istesem gitti. Çünkü benim yarım bıraktığımı,hep bi başkası tamamladı. Çünkü birine ne kadar az değer verirsen,o sana o kadar çok değer verir. İşte bu yüzden beni değiştirdin ve yaşattıkların sayesinde "başka biri " yaptığın için teşekkür ederim. İYİKİ YOKSUN... -Arda Erel
-Yani bazen öyle bakıyor ki Öyle umutlandırıyor ki Gelip konuşacak sanıyorsun. Ya inanırmısın ben sırf olmaz korkusuyla gelip konuşacağı anı bile hayal edemedim Şu boğazımın her gece nasıl yandığını sen düşün

Aslıı

, bir kitap okudu
7/10
·680 syf.·
Beğendi
·
2016 29. kitabı
Stephenie Meyer
8.4/10 · 5,7bin okunma
"Sonra bir gün gelip seni bulacak. Sen aramayacaksın onu. Çünkü karşına onu aradığın zaman çıkmayacak,ansızın çıkacak. Derdini kendi derdi gibi görecek. Sen mutlu olduğunda bile mutlu olacak. Bu bir haftada olabilir,bir ayda,bir yılda, 10 yılda... Ama onu gördüğünde,hissedeceksin. Çünkü kalbini titretecek,anlayacaksın." Arda Erel