Okunabilir :)
Farklı yaşlarda farklı düşünceler oluşturacak tarzda bir kitap. Düşündürten aynı zamanda da doğru olabilir dedirten bir kitap.
Yazar; her zaman düz, fantastik vb okumak istemeyen biz okurlara bu kısa öykü ile güzel bir dinlenme süresi tanıyor. Aklımızın köşesinde yer alan düşünceleri kalemi ile tekrar bizlere hatırlatıyor.
"Bir sürü felsefe barındıran kağıdın en sonunda, 'Ahlak kimden başlamalı?' yazıyordu."