Fıtrat yaşa bakmıyor ya hiç. Evden çıkmışım okula gideceğim bi baktım kapımın önünde benim öğrencilerden biri. (Henüz 6 yaşında bir oğlan)
Oğlum napıyosun burda okula gitsene dememle bana dedi ki;
-Öğretmenim seni almaya geldim.
“BENİ ALMAYA GELMİŞ”
Eşek oğlan ya bugün çok erkeksi bi tavırla okula bırakıldım.