Sen kimbilir hangi mevsimsin benim gibi ayaz mı için, sarsılıyor mu artçı depremler gibi yüreğin kederlenip üst üste yakıyormusun sigaranı dalıp dalıp gidiyormusun uçsuz bucaksız hayallere, aklına geliyormuyum arada
yoksa Gül yaprağımı oldum,
bunları sana yazıyorum yazıyorum çünkü sen cemre gibi düştün içime,
ilkbaharda açan çiçek gibisin hala ,
ilk göz ağrısı ilk yarasın ve bitmeyen sancısın bende,
kaç zaman geçti değil mi unuttuğumu sandın belkide, ama senin unuttuğun bişey var, ilkimsin sen, iliklerime işlemişsin unutulmazsın bende...