Vasat ilişkiye devam edenlerin sebepleri şöyledir:
-Yalnız kalmak istemiyorum.
-Sanki dışarıda daha iyisi mi var? Elimdekiyle yetinirim.
-En azından bunu tanıyorum, yeni bir insan tanıyacak vaktim ve sabrım yok.
“Ben her işimi kendim hallederim “diyen bir kadın ise hiçbir erkek için çekici değildir. Evet güçlü ve bağımsız olun ama hayatınızdaki erkeğe de güçlü ve sizin için önemli olduğunu hissettirin.