Filiz

Filiz
@Filiz33
İnsan ne yaparsa kendine yapar...
@Filiz33·
·
sabitlendi
“İnsan yaşarken yalan söyleyebilir ancak yazarken asla yalan söyleyemez; çünkü yazan insan kendi ruhuyla yüzleşmek zorundadır”
Sayfa 232·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan kuş misali derler, Uçmaktır gittiği yerler, Bazen yar’e varır, Bazen kendine, Bir dem gelir hasrete, Bir dem varır neşe’ye...

Filiz

, bir kitabı okumaya başladı
Mustafa Kaya
8.5/10 · 1.365 okunma
Sadece geleceğe bakın, asla geçmişte yaşamayın.
“Biraz zaman geçsin herşeyi unutacaksın...”