Gönül ki bir beyittir. Hem de Hakkın beyti.Oraya herkesi almayacaksın. Sevmek,seçmek demektir.Oraya herkesi alırsan hem beyti, yani evi hem evin sahibi olan Hakkı incitmiş olursun.Demek ki köleleştiren sevgiler de vardır.Demek ki Adnan’lar, Süheyla’lar, Belkıs’lar vardır.Gönül hepsine dardır.Pak ve temiz tutacaksın orayı.Herkesi sevmeyeceksin, oranın asıl sahibi kapıyı çaldığında ayakta kalmasın.