Merhaba dostlar
Her şeyin bir frekansı olduğunu, benzer frekansların birbirini çektiğini, dolayısıyla düşüncelerimizin ne kadar önemli olduğunu anlatan bir kitap. Benim için güzel bir hatırlatma oldu. Konuyla ilgilenenlere öneririm.
İmkânsız, sadece onu kabullendiğinizde var olur.
Kaygılarımızla, tam olarak korktuğumuz koşulları yaratırız.
Sevgiyle kalın