İnsanın kayba verdiği yanıtı incelemekle onlarca yılımı geçirmiş olan ben, babamın ölümü karşısında taş kesilmiştim.
"Her şeye karşın klasik birfiziksel tepki veriyorum, "diye düşündüm. Babaının ölümü, beklenen, merhametli ve yaşa uygun bir kayıptı. Bunun gibi görece zararsız bir kayıp karşısında bile yanıtımız refleksif ve bir dereceye kadar da psikobiyolojiktir.