Filo

Filo
@Filo_sofia
Bilgiyi seven.
Bu sonsuz negatiflik içinde bir tek pozitif şey var: Ben gerçekten çok acı çekiyorum.
Sayfa 232
Reklam
Yüzleşme...
Yaşamaya çalışıyormuş! Niye yalan söylüyorsun? Niye gerçeği, yani kendini yok etmeye çalıştığını söylemiyorsun? Işte o gerçek karşında duruyor Ondan kaçış yok. Sen kendini yok etmeye çalışıyorsun. Hem de her gün Otuz senedir her gün... Ben kendimi YOK ETMEYE ÇALIŞIYORUM...
Sayfa 224
Psikanaliz
Duygular gerçektir.
insan kendi kendisine durup dururken acı çektirmez, kendi içinde bir acıyı (ve buna eşlik eden düşünceyi) yaratmaz. Tam tersine o, o düşünceden ve ona bağlı acıdan kaçmaya çalışır, onu itiraf etmemeye uğraşır. Insanin yaşadığı hiçbir duygu gerçek dışı olamaz. Duygular gerçektir. Hem de o kadar gerçek ki onları yok saymak işe yaramaz, onları yaşamadan bir olayın bizde yarattığı etkiyi aşmamıza imkân yok.
Sayfa 213
Psikanaliz
"Neyi seversen, o olursun. Sevgi simyadir. Asla yanlış şeyi sevme çünkü seni dönüştürecektir. Hiçbir şey sevgi kadar dönüştürücü değildir. Seni daha yükseklere, doruklara çıkabilecek bir şeyi sev. Senin ötende bir şeyi sev." - Osho
Osho
Reklam