Biz bu dünyadan nereye Göçelim, ya Muhammed?
Yeryüzünde, riya, inkâr, hiyanet Altın devrini yaşıyor..
Diller, sayfalar, satırlar
(Ebu Leheb öldü) diyorlar: Ebu Leheb ölmedi,
yâ Muhammed;
Ebu Cehil, kıtalar dolaşıyor!
Yenildik. Yığın aslî cevherini her gün bir parça daha kaybediyor. İntelijansiya her an bir az daha köpekleşmekte. Evet. Avrupa’nın Yeniçerisi bu intelijansiya. Kendi tarihini tahribe memur. Şuursuz ve idraksiz.
Yirmi sekiz milyonun kanı ile palazlanan "happy few", yirmi sekiz milyona küfretmekle minnet borcunu ödüyor. Bu efendilerin parolası: "Git Avrupa'ya, bir daha dönme" tavsiyesidir. Herhangi bir turist, tesadüfen misafiri olduğu ülkeye bizim bu memlekete gösterdiğimiz sevgiden çok daha fazlasını bezleder.