İçimizde şeytan yok.
İçimizde acizlik var, tembellik var. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey ; hakikatleri görmekten kaçma eğilimi var.
"Senin uçurtman yok muydu geçen yıl? Basın köyün çocukları ile uçurtmuyor muydun? Ne güzel, ne kocamandı senin uçurtman... Ta yükseklere çıkmıştı." 🪁🙂
#Allahın Askerleri (syf 105)