Filozof

Filozof
@Filozof___
Edebim el vermez edepsizlik edene , susmak en güzel cevap , edebi elden gidene... بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم
Sürekli sitem ediyormuşum , kızıyormuşum bunda sizin payiniz yok mu acaba?
Filozof
Sitem ve kızmak hiç bir şeye çözüm değil. Susmak en büyük mutluluktur
Reklam
"Bir yetişkin günde ortalama on beş kez gülümsüyormuş. Bir çocuk ise dört yüz kez. Düşünsenize neler gitmiş hayatımızdan..."
Filozof
Keşke sadece bir gülüşümüz gitseydi
İçimizde şeytan yok. İçimizde acizlik var, tembellik var. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey ; hakikatleri görmekten kaçma eğilimi var.
Filozof
Biz insanogluyuz işte
"Senin uçurtman yok muydu geçen yıl? Basın köyün çocukları ile uçurtmuyor muydun? Ne güzel, ne kocamandı senin uçurtman... Ta yükseklere çıkmıştı." 🪁🙂 #Allahın Askerleri (syf 105)
Gizemli okur isimli okura yanıt verildi
Filozof
Elektrik tellerine takılırdı hep