Firdevs

Firdevs
@Firdevssip
~Her şey anını bekler.. ~Sanırım ben iflah olmaz bir nostaljiyim, ruhumda yetişkinler dünyasını asla kabullenmeyen bir çocuk var.
Keçakurda, 18 Haziran 2008
78 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
6/10
·96 syf.··
2026 129. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 20 Haziran 2026 13:53
Bir başka sorun daha var, o da Kürt hakları sorunu. Ne yazık ki, bu aynı zamanda Müslümanların en büyük iç sorunlarından biri. Her halükarda, Kürtler haklarına kavuşmalı, Müslümanlar bunu talep etmeli. Müslümanlar bu onuru başkasına bırakmamalı. Kitabın dili Kürtçe. İstifadeniz bol olsun.
1000Kitap
Awêneİslameddin Demirkaya · Nida Yayıncılık · 20132 okunma
Firdevs
Hocam müslümanların umrumda değiliz mallesef ki...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hay Maaşallah pek yakışıklı oldular.
Üstteki 5 kitabı Tuşba Belediyesi önünde kurulan kitap fuarından aldım. Van'da ikamet edenler varsa hem Türkçe hem de Kürtçe çok güzel kitaplar var. Bilgileri ola. Alttaki 3 ü de Van Yyü kütüphanesinde. Allah istifade etmeyi nasip etsin. Amin.
1000Kitap
Firdevs isimli okura yanıt verildi
Firdevs
Oblomov teşekkür ederim
Hay Maaşallah pek yakışıklı oldular.
Üstteki 5 kitabı Tuşba Belediyesi önünde kurulan kitap fuarından aldım. Van'da ikamet edenler varsa hem Türkçe hem de Kürtçe çok güzel kitaplar var. Bilgileri ola. Alttaki 3 ü de Van Yyü kütüphanesinde. Allah istifade etmeyi nasip etsin. Amin.
1000Kitap
Firdevs isimli okura yanıt verildi
Firdevs
Oblomov Van da kürtçe kitap bulmakta zorlanıyorum en azından sahaflar da pek bulunmuyor, bulunsa da inanılmaz pahalı, hoş fuarların da pek bir farkı yok sanki. İnşallah nasip olur gidip alabilirim. Sağolun.
Hay Maaşallah pek yakışıklı oldular.
Üstteki 5 kitabı Tuşba Belediyesi önünde kurulan kitap fuarından aldım. Van'da ikamet edenler varsa hem Türkçe hem de Kürtçe çok güzel kitaplar var. Bilgileri ola. Alttaki 3 ü de Van Yyü kütüphanesinde. Allah istifade etmeyi nasip etsin. Amin.
1000Kitap
Firdevs
Maşallah hocam, Allah bana da nasip etsin en kısa zaman da kendi dilimde kitap okumak istiyorum. Kitap fuarı devam ediyor mu? İnternete pek bir bilgi bulamadım.
85 doğruya ne oldu ?
Çocuk LGS'de sadece 5 yanlış yapmış.Çoğu öğrencinin ulaşmak isteyeceği bir sonuç. Ama annesinin dediğine bak: "Hiç çalışmayan biri bile bu kadar yanlış yapardı"diyor . Yazıklar olsun sana.Böyle destek mi olur? Çocuk zaten aylarca çalışmış, stres çekmiş, sınava girmiş. Bir "Aferin emeğine sağlık" demek yerine çocuğun yaptığı 85 doğruyu değil, 5 yanlışı görüyor. Böyleleri anne olmanın anlamını kaçırmış. Anne dediğin çocuğunun eksiğini yüzüne vurmak için değil, düştüğünde yanında olmak için vardır. 5 yanlışa takılıp çocuğun bütün emeğini çöpe atmak annelik değil, kendi hırsını çocuğun sırtına yüklemektir.
1000Kitap
Firdevs isimli okura yanıt verildi
Firdevs
Bu kadar önemsenecek bir şey olduğunu düşünmüyorum SELEN hanım. Şuan günümüzde ki liseler hem teknik alan da hem de hayatı öğrenme konusun da iyi seviye de olsaydı kabul ederdim. Ama şuan affedersiniz lise kapılarına eşekte bağlasak mezun olur. Bunu daha yeni mezun olan bir liseli olarak söylüyorum, fen liseleri de, Anadolu da, meslekte, imam-hatipler de hepsi aynı.