Firdevs

Firdevs
@Firdevssip
~Her şey anını bekler.. ~Sanırım ben iflah olmaz bir nostaljiyim, ruhumda yetişkinler dünyasını asla kabullenmeyen bir çocuk var.
Keçakurda, 18 Haziran 2008
78 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
Koşmak zorundasın, devrilen atı vururlar!
Reklam
Veyahut da siyah, beyaz en güzel siyahta belli eder kendini. Beni ben yapan yegane şey benden olmayandır. O yoksa sende yoksun, ne anlamı kalır, ne rengin belli olur, ne de tadın... ~ Hükümet Kadın
" Ve insan en çok göğe vurgun, sonra zifiriliğe, şiire ve hep Allah'a " Cahit Zarifoğlu