Firdevs YILDIRIM

Firdevs YILDIRIM
@Firdevsyildirim
özlemek?
Kitapta bir cümle okudum: "Allah'a yöneldiğim bir zamanda Sitare ve İsmail'i özleyebildiğime şükrettim." Özleyebilmek... Özleyebildiğine şükretmek... Bir insan özleyebildiği için şükreder mi? Yoksa özleyebileceği insanlar, anılar olduğu için mi şükreder?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Her şey zıddıyla kaimdir."