Birçok insanın ismini behzat ç den bildiği yazar meğerse neler yazıyormuş.3 bölüme ayrılmış öykülerin ilki kitaba ismini veren memnun kalırsın...
Hayatın içinden öylesine güzel cımbızlanmış öyküler çıkartmış ki bazen bittiğine üzüldüğüm öyküler oldu,sıkıldığım kısımlar da bir o kadar vardı fakat.