Hepimizin sınırları var. Hepimiz hata yaparız.Yani, bardağa dolu tarafından
bakarsak pek çok ortak yönümüz var.Birbirimizi anlamaya ne kadar çok çalışırsak, her birimiz o kadar özel oluruz. Ama bunun için çaba sarf etmeliyiz. Lütfen çaba sarf edin.Dünyayı daha iyi
bir yer yapmak için.
Kendi içinize bakın.....
Ve değişimin.....
Sizde başladığını görün.....
Seni üzdüklerini görmelerine asla izin verme. Eğer dünya, tilkileri yalnızca hilekar ve güvenilmez olarak görecekse başka türlü olmaya çalışmanın hiçbir anlamı yok....