Millici

Millici
@Floremzi
Neden çocukken her şey daha güzeldi?
Düşüncelerin farklıydı kar yağınca gidip kartopu oynardın müzik açılınca zıplaya zıplaya dans ederdin.Yeni arkadaşlar edinirdin .Şimdi evden çıkmıyorsun yada iş ev iş ev. Bakış açını değiştir. O günler gelmeyecek evet ama şu ankinden daha gençde olmayacaksın o yüzden sıklıkla 5 yaşındaki sen gibi düşünerek hayatı deneyimlemeyi Unutma!
Millici
İlk deneyimlerde keşfetme duygusuyla birlikte alınan haz sonrakiler de mümkün değildir maalesef
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Adolf: İngilizlerle barış içinde yaşamak istiyordum!
“İngiliz-Alman anlayışının, hatta bundan da öte bir İngiliz-Alman dostluğunun sağlanması için daha az çaba harcamadım. Aslında bu iki halkı sadece karşılıklı anlayışla değil, içsel sempatiyle de uzlaştırmayı hayatımın amaçlarından biri olarak gördüm. Ben bugün bile Avrupa'da ve tüm dünyada gerçek barışın ancak Almanya ve İngiltere'nin anlaşmaya varmasıyla mümkün olacağına inanıyorum. Sonunda arzu edilen sonuç elde edilemediyse, bu gerçekten benim hatam değildi.”
Sayfa 185 - 19 Eylül 1939, Danzing
Alıntı
Zengefe isimli okura yanıt verildi
Millici
Zengefe eyvallah hocam da sizin gibi derinlemesine araştırdığım ve yüksek seviye de bilgi sahibi olduğum bir konu değil. Yüzeysel bir bakış açısıyla şahsi fikrimi belirttim. Bence sizin fikirleriniz daha isabetlidir
Adolf: İngilizlerle barış içinde yaşamak istiyordum!
“İngiliz-Alman anlayışının, hatta bundan da öte bir İngiliz-Alman dostluğunun sağlanması için daha az çaba harcamadım. Aslında bu iki halkı sadece karşılıklı anlayışla değil, içsel sempatiyle de uzlaştırmayı hayatımın amaçlarından biri olarak gördüm. Ben bugün bile Avrupa'da ve tüm dünyada gerçek barışın ancak Almanya ve İngiltere'nin anlaşmaya varmasıyla mümkün olacağına inanıyorum. Sonunda arzu edilen sonuç elde edilemediyse, bu gerçekten benim hatam değildi.”
Sayfa 185 - 19 Eylül 1939, Danzing
Alıntı
Zengefe isimli okura yanıt verildi
Millici
Evet Fransa gözüne kolay lokma gibi geliyor bence amacı düzende Fransa'nın yerini almak öncelikle. Hatta İngilizler de Almanlarla anlaşma yanlısı. Yanlış hatırlamıyorsam İngilizler savaş devam ederken bir ara Almanlara bir kaç sömürge verip anlaşmak istiyorlar. Fakat Hitler'e güvenmediklerden bu anlaşmayı Almanya'ya sunmuyolar
Adolf: İngilizlerle barış içinde yaşamak istiyordum!
“İngiliz-Alman anlayışının, hatta bundan da öte bir İngiliz-Alman dostluğunun sağlanması için daha az çaba harcamadım. Aslında bu iki halkı sadece karşılıklı anlayışla değil, içsel sempatiyle de uzlaştırmayı hayatımın amaçlarından biri olarak gördüm. Ben bugün bile Avrupa'da ve tüm dünyada gerçek barışın ancak Almanya ve İngiltere'nin anlaşmaya varmasıyla mümkün olacağına inanıyorum. Sonunda arzu edilen sonuç elde edilemediyse, bu gerçekten benim hatam değildi.”
Sayfa 185 - 19 Eylül 1939, Danzing
Alıntı
Zengefe isimli okura yanıt verildi
Millici
Bence Fransızları bir kara herekatıyla dize getirmek kolay ama İngiltereyle savaşabilmek için donanmaya ihtiyacı var ve donanma konusunda İngiltere'yi yakalama ihtimali bile yok. Zaten savaştaki tüm stratejisini müttefiklerini dağıtıp İngilizleri teslim olmaya mecbur bırakmak üzerine kurduğunu düşünüyorum.
Kusursuz olmaya çalıştıkça insan aslında olmayan bir şeyi kovalıyor. Ne kadar düzeltmeye uğraşsa da her şeyin bir yerinde eksik kalıyor gibi.. Belki de sorun eksik olmak değildir kusursuzluk diye bir şeyin zaten hiç olmamasıdır.. hatta bazen o eksik dediğimiz yerler, bir şeyi gerçek yapan tek şey oluyordur..
Millici
Yüzde ısrar etme doksan da olur İnsan dediğinde noksan da olur