Belkide bazı olayların gerçekleşmesi gerekiyordur.Böylelikle kaybedilenler daha fazla anlam kazanacaktır. Elbette kaybetmenin ölçütü yoktur.Ancak olmalıdır, hayat yalnizca anda kalmaktan ibaret olsaydi, insanlar asla farklı düncelere kapılmazlardı..o anı yaşarlardı ..