“Biz annelerimizden görerek bir şeyler yapıyoruz, annelerimiz için değil. Onlar için bir şeyler yapmamız gerekmiyor;buna ihtiyaçları yok ki. Ama bizim onların sayesinde -harikulade şekilde- yaşamamız gerekiyor; Tanrı’yla ilgili hislerimizde bu şekilde.”