Bilmek başka,hissetmek başkadır.Bilmek dünyanın kolay işi artık,çağımız o meseleyi bilim ve teknikle çözüyor,şimdi insanlar hissetmenin sırrına ermek ihtiyacında.
Hani,dedi, yaşlıların geçmişi gençlerinse geleceği uzundu?Ne oldu gençlerin uzun geleceğine?Ben bile zamanın ipine tutuna tutuna yaşlılığa erdim de bu çocukların ne bugünü ne yarını belli.