İnsan neden bir aşka ihtiyaç duyar bilir misin?Çünkü her şeyi bir başına halledebilir,bir tek şeyi yapamaz:Saçmalamak.İnsanın kendi içinde saçmalaması,kendisini gıdıklamasına,kendisine şaka yapıp gülmeye çabalamasına benzer.Sakın unutma aziz arkadaşım,aşk kendimize mahkum oluşumuzun tek panzehiridir.
Başkalarını dert edinebilmek,onların sızısını özünde hissedebilmek bizi insan yapar;düşünmek değil.Düşünmek ne ki Allah aşkına,ne diye takılıp kalıyoruz buna?
Bir akşamüstü kalbime bir bıçak sokmuştum.Yerini tam tutturamamışım.Kalbimin yerini yanlış biliyormuşum,iyi mi?Daha kalbinin yerini bilmeyen birinin yaşayacağı aşktan ne beklenir ki?