F.K

F.K
@Fninyeri
Bolca okur, az da olsa yazar, ettiğini bulur vakti gelince ölür.
Bulamadığım, bulamayacağım bir şeyi daima arıyor gibiyim. Nedir beni mesut edecek, ne gibi bir şeydir, onu da bilmiyorum... Leyla Erbil
Reklam
Artık mutlu olsak.
Her şey nasıl bitiyor? Nasıl yabancılaşıyor insanlar? Hiçbir şey olmamış gibi. Birlikte yemek yer miydik? Nerelere giderdik? Şakalarımız nasıl şakalardı? Kavgalarımız? Sesi nasıldı sesi ? Unutmak değil, başka bir şey bu.
Geçtiğimiz altı ayda çok şey oldu Seni sevdim. Sinem Sal
“seni hiç görmeseydim ismini hiç duymasaydım belki kendime göre rezilce saadetlerim olurdu”
Reklam