F.K

F.K
@Fninyeri
Bolca okur, az da olsa yazar, ettiğini bulur vakti gelince ölür.
''çileği saklamak için reçel yaparız,'' dese. ''salatalığı saklamak için turşu kurarız,'' dese. yaşadıklarımızı saklamak için de kurmacaya başvurduğumuzu söylese! bir duyguyu saklamanın, yaşatmanın en iyi yolunun onu bir öykünün ya da romanın içine yerleştirmek olduğunu söylese.
Reklam
“kendimi kendimden uzak hissediyorum...” • günlükler | sylvia plath
“ve sanırım beni ölüm döşeğimden çağırsan, birden ayağa kalkıp sana gelecek gücü kendimde bulurdum.” • bilinmeyen bir kadının mektubu | stefan zweig
"Sandım ki kalbim yerinden çıkacak bu dünya hengâmesinde! Ben yunus değilim, bu tufan beni yutar. Ben ibrahim değilim, bu ateş beni yakar."
İkimizin de hissettiği bir şeye tek başına karşı koyamazsın.
Reklam