F.K

F.K
@Fninyeri
Bolca okur, az da olsa yazar, ettiğini bulur vakti gelince ölür.
Berbat bir perşembe oluyor.
Reklam
Fevkalade bir sabah değildi ama idare ederdik.
"Sevdiğimiz zaman, aşk o kadar büyüktür ki bir bütün olarak içimize sığmaz; sevdiğimiz insana doğru yayılır, onda kendisini durduran, başlangıç noktasına geri dönmeye zorlayan bir yüzey bulur; işte karşımızdakinin hisleri dediğimiz şey, kendi sevgimizin çarpıp geri dönüşüdür.
"Şayet kalkarsam, Ki kalkacağım biiznillâh. İçimde dizginleyemediğim atları süreceğim bozkırlara..."
"İnsan yalnız kalır, doğru; ama her zaman sürüye uyup mevcut duruma hoşgörü göstermekten iyidir yalnızlık." Edward Said
Reklam