F.K

F.K
@Fninyeri
Bolca okur, az da olsa yazar, ettiğini bulur vakti gelince ölür.
“Böyle işte, dünyanın derin anlamını duyar gibi olduğum her seferde, onun basitliği şaşırttı hep beni.” Albert Camus
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kardeşim ben senin yılgın bir hoşgörüyle beni benimsemene mi kaldım?"
"Bir çiçeği seviyorsan bırak var olsun. Sevmek, sahip olmak ile ilgili değildir. Sevmek, değer vermek ile ilgilidir." Osho
“Mutsuz insanların kentte yaşamaları daha iyidir. İnsan kentte yüz yıl yaşar da çoktan öldüğünün ve çürüdüğünün farkında olmaz. Bunu kendiliğinden anlayacak zamanı yoktur, hep meşguldür.” Tolstoy
Günaydın. Bakalım bugün ruhumuzu sisteme ne kadar satacağız.