F.K

F.K
@Fninyeri
Bolca okur, az da olsa yazar, ettiğini bulur vakti gelince ölür.
"Korkudan, aynı yanlışa bir kez daha düşme korkusundan, zamanında bitirememe korkusundan, son bir kez hüznü, güçsüzlüğü ve nefreti tatma korkusundan, ne kadar güzel ve önemli şeyleri kaçıracağım kim bilir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Günaydın umuttan alacağı olanlar, gönlünün çayırlarını ipekle döşeyenler,aynı suların açığı iki sevgili,insan olmaktan ansızın yorulanlar,birlikte yalnızlığa çalışan eski arkadaşlar,adı konmayı unutulmuş çocuk yüzleri günaydın.Günaydın bir ekmeği köpekle bölüşen evsiz adamlar.
Alternatif pop falan yok artık. Kibariye ile açılış yapacağım bu gece.
Kafka?
Bir kuru sevda yüzünden zaya gitti ömrümüz.
Freud' un da dediği gibi.
Ben seni unutmak için sevmedim.