F.K

F.K
@Fninyeri
Bolca okur, az da olsa yazar, ettiğini bulur vakti gelince ölür.
Diyelim ki gitmedim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sana kalbimi bağladım ipi koptu.
Üzülmeye nerden başlasam?
Ucuz romantizmin çokça alkış aldığı bir yerde, sefil bir umut sarhoşluğundan öteye gitmez hiçbir şey; bu coğrafyanın hakim kültürü bununla sınırlıdır. Olması gereken şeye gökten zembille inmiş gibi tepki vermek, hakikate elinden geldiğince düşman olmak.
“İnsanın gerçek ölümü, hastalıklardan değildir, insanın insana yaptıklarındandır." [Ingeborg Bachmann]