AA

“Garip değil mi, acı da, sevinç de insanda aynı etkiyi yapıyor; soluğumuz kesiliyor, insanın ağlayası geliyor. “ Ağlasam belki rahatlarım; tıpkı büyük acılarda olduğu gibi...”
Reklam
“Aşk başlı başına bir iş değil mi? ”
“Ne mümkün ah! Ne mümkün unutmak. Ne mümkün aşkı akılla yenmek…”
“… bir de okumaya vakit bulurdu; Nasıl bulurdu Tanrı bilir…”
“Hayatın çiçekleri döküldü, sadece dikenleri kaldı.”
Reklam