Yıldız Gezgini Jack Londonun ustalık eseriymiş gerçekten de, okurken sıkılan insanlar olduğunu duyduğum için çekinerek başlamıştım.Ve kitaplığımda uzun süre bekletmiştim. Ama tüm önyargım ve fikrim değişti kitabı okuduktan sonra.
Konu olarak diğer kitaplarından çok farklı, bir film izleme deneyimi gibi bir deneyim oldu benim için.
Kitabın son sayfasını okuduktan sonra bittiği için üzüldüğümü fark ettim.