Dance onu kandırmaya çalışan insanlardan nefret ediyordu; bunu kendi aptallığının, saflığının bir göstergesi olarak görüyordu.Bir yalancının, yalan söyleme girişiminde bulunmak için bile, karşısındaki kişinin kendisinden daha aptal olduğunu düşünmesi gerekirdi ve Dance bu düşünceyi çok aşağılayıcı buluyordu.
Göremiyor musun, taktığımız bu maskeler bize ihanet ediyor.Içimizdekileri ortaya çıkarıyor... En çok insanların izlemediğini düşündüğümüzden kendimiz gibi davranırız, bunu anlamıyor musun?