-Siz daha sıkıntı, yoksulluk, geçim için çalışmak nedir bilmiyorsunuz.
- Hiç olmazsa özgürlüğün değerini ve insanın hiç istemediği bir yaşantıya katlanmasının kötülüğünü biliyorum.
Aynı binadaki beş ailenin yaşantısının konu edindiği kitapta, birbirinden farklı hikayeler okuyacaksınız. Evliliklere, dostluklara, ihanetlere, muhabbetlere vs. sanki oradaymışsınız gibi tanık olacaksınız.
Saramagonun kaybettiği kitabıymış.
İyi ki de gün yüzüne çıkmış,mahrum bırakmamış bizi bu güzellikten.
Tavsiye ederekten;
Keyifli okunmalar..