Kitap çok iyi… bu tarz yazarlara ayrıca saygı duyuyorum çünkü sadece bir kitap yazmanın dışında ciddi bir araştırma isteyen, tüm detaylarıyla uzun bir çalışma gerektiren kitaplar bunlar. Çünkü kitap bilimsel verilerle dolu, temelde Einstein ve diğer bilim adamlarının incelemeleriyle donatılmış ve bütün olaylar aslında bu bilgiler doğrultusunda olup bitiyo. Heyecanlı, olaylar sürükleyici
Ama…. E bi ufak eleştirimiz olmasın mı?
Kişiler arasında o kadar çok bilimsel konuşmalar dönüyo ki…. Hele benim gibi fizikten nefret eden biriyseniz o sayfalar aşırı sıkıcı ve bitmek bilmedi. Yazar belliki fiziktir biyolojidir kimyadır uzaydır pek meraklı
Felsefe desen gırla…
Bunu biraz biz okurları sıkmayacak yoğunlukta yapsa daha iyi olurmuş.
Serinin 3 kitabı daha var ve umarım onlarda bu sıkıcı sayfalardan yoktur.
Bu da sanırım en uzun kitap yorumum oldu ama seri gerçekten buna değer. Okuyun derim ben
Çok tutulan serileri bir de öbür başrolün gözünden bir de kolu komşunun gözünden yazalım diye fazla uzatmamak lazım bence. Yeni hiç bir şey eklemeden aynı şeyleri baştan okutuyolar adeta bunu alacakaranlık serisi için de söylemiştim. Yani kitaplığımda ser tam olarak dursun bu da yok denmesin diyosanız alın bi okuyun onun dışında hiç gerek yok.