Doğa bizim tuvalimiz ve insanlar her zaman Tanrı’nın eserlerine bir şeyler eklemek isterler. Yaratılan her şeye dokunurlar. Bazen daha iyi hale getirmek için, bazen de daha kötü.
Sevmedim. Ki bu yazarın bütün kitaplarını okudum ve hepsinide sevdim. Bunun dışında... bu sefer fazla yüzeyseldi kitabın konusu inanılmaz sıradandı. Sonuda şaşırtmadı. Hiç sürpriz yoktu yani. Bu tarz kitapları 1 günde bitiririm ama bunu okumak 3-4 günümü aldı. Cinsellik okutmak için içine saçma bi konu uydurulan bi kitap olmuş işte.
OyuncuVi Keeland · Yabancı Yayınları · 2020641 okunma