Kumda otururken, hayatımın böyle imkansız bir yola girmesini komik bularak sessizce kıkırdamadan edemedim. Belki de başından beri imkansızdı. Uzayda dönüp duran bir kayanın üstünde yaşamanın ne kadar garip olduğunu hiç düşünmeyişimiz; belki de esasında komik olan buydu. Yoktan var olmamız, bütün evrenin yoktan var olması, var olması imkansız bir şey olarak boşlukta belirip o evrenin içinde yaşamamız. İmkansız hayat. Her an hatırlanması gereken bir şans.