@Fqtmq
Kahve ve kitap tutkunu... Kendince okur ve paylaşır. "En çokta insanlardan uzak durdum, kitaplarımla yalnız kalabileyim diye..." "Yol senin içinde" imzalı kitap...
Bugün karşıma çıkan şu muhteşem cümle: " İnsanlar sevilmek için kusurlarını gizleme gereği duyarlar. Ama kimse zaaflarına, zayıf anlarına, hatalarına tanık olmadığı birini gerçekten sevmez."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Umut
Belki ben o kadarda güçlü olmayabilirim ama içimde küçücük bir umut var. Gelmiş geçmiş tüm kırgınlıklarıma karşı tek başına mücadele veriyor. Işte o umudun hatırına selam olsun güneşli günlere, mavi gökyüzüne. Selam olsun uçan kuşlara, açan çiçeğe. Selam olsun beklediğime değen o eşsiz günlere...
Bugün şöyle bir cümle çıktı karşıma çok hoşuma gitti: "Sağıra sözünü, köre yüzünü süsleme, yorulursun..."
Kitap okuyorum. Sayfa üç. Satır bilmem kaç. Durup düşünüyorum henüz hiçbirşey anlamamışım. Baştan sayfa bir. Sonra baştan, baştan... Sakin bir kafa satın almak istiyorum mümkün mü bu ❓