Kahve ve kitap tutkunu...
Kendince okur ve paylaşır.
"En çokta insanlardan uzak durdum, kitaplarımla yalnız kalabileyim diye..."
"Yol senin içinde" imzalı kitap...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap okuyorum. Sayfa üç. Satır bilmem kaç. Durup düşünüyorum henüz hiçbirşey anlamamışım. Baştan sayfa bir. Sonra baştan, baştan... Sakin bir kafa satın almak istiyorum mümkün mü bu ❓
Burası umutsuzluk çarşısı
Ama her dudaktan her sabah binbir umut türküsü
Bu yokuşun ölüleri ağlamaz
Ayak sesleri derindedir duyulmaz
Güneşler, günler unutmak kadar uzaklarda saklanır görülmez
Bu koskoca gürültü yaşamak mı?
Beklemek mi ölümü yeniden bilinmez...