Fırat şimşek

Fırat şimşek
@Fredommm
Herşeye rağmen öleceksek sen beni nie üzesin ben seni niye üzeyim insan güzel yaşamalı
Keşke çocukken fazla mutlu olmayıp birazını da bu zamanlara saklasaydım. Lazım oluyor bu günlerde.
İnsan
Reklam
Yanlış yapılan şeylerin pişmanlığı gün gelir geçer, ama yapılmayan şeylerin pişmanlığı hayat boyu devam eder.
İnsan ve Hayat
Gelecekten de pek umutlu değilim artık. Adı gelecek olsa ne olur, seninle gelmedikten sonra.🥀
İnsan
Yine yırtık cebime koymuşum umutlarımı
İnsan
İhtiyacım olan neydi biliyor musun? Bir papatya yaprağı daha!🥺
İnsan
Reklam