Fırat şimşek

Fırat şimşek
@Fredommm
Herşeye rağmen öleceksek sen beni nie üzesin ben seni niye üzeyim insan güzel yaşamalı
Şimdi anladım ki artık ya ben fazlayım bu şehirde ya da biri eksik.
İnsan
Reklam
Bir bekleyeni olmalı insanın. Sen kendinden vazgeçsen bile karşındaki senden vazgeçmemeli.
İnsan ve Hayat
Hava yeterince karardı. Artık sessizliği sonuna kadar açabiliriz.🥀
İnsan ve Hayat
Mükemmel bir insan değildim ama yol ortasında göz yaşım akmasın diye gökyüzüne bakmak zorunda kalacak hale gelmeyi hak etmedim.🥀
İnsan ve Hayat
Vaktinde gelmeyen hiçbir şeyin önemi yok .Öldükten sonra getireceğiniz çiçeği çöpe atın.Mezar taşları çiçekten anlamaz...
Hayata Dair
Reklam