Fırat şimşek

Fırat şimşek
@Fredommm
Herşeye rağmen öleceksek sen beni nie üzesin ben seni niye üzeyim insan güzel yaşamalı
Küçükken ne kadar sesli ağlardık, Biri gelip bizi teselli etsin diye… Şimdi ise sessizce ağlıyoruz, Kimse bizi duymasın diye. Güçlü görünmek, Güçlü olabilmekten çok daha ağır.
İnsan
Reklam
Ve bu yorgun bu hüzünlü yüreği, benim değilmiş gibi hiç kimse görmeden, şöyle bir yol kenarına bıraksam.🥺
İnsan
Neden yorgunsun sorusuna cevap aramaktan ve bunu sormasınlar diye gülümsemekten yorululdum🥀
İnsan ve Duygular
İyi miyim, değil miyim bilmiyorum ama ruhumun yorgun olduğu kesin🥹🥺
Özlem
Morg gürevlisi 21 numaralı ceset diyor mesla insan bukadar işte ... Bunca macera bukadr didişme bukadar hırs nereye gitti???
İnsan
Reklam