Küçük bir bucakta yaşayan ve ticaret ile uğraşan bir ailenin yozlaşmasını konu alıyor. En büyük oğulları sahte para basıyor. Baba Petrov insanların hakkını yiyor, ruhsatsız içki satıyor. Hak yiyerek zengin olmuş bir ailenin nasıl çöktüğünü nasıl yozlaştığını okuyoruz. Petrov karakterini sevdim. Lipa karakterine üzüldüm. Ve son olarak Aksinya'nin yaptığını yanlış bulsam da delirmesinin ve öyle olmasına hak verdim. Eşitsizlik, ahlak, yozlaşma ve tanrı üzerine bir kitaptı. Genel olarak sevdim ve akıcı buldum.