Kitabın son bölümlerinde klasik çiçek böcek konuşması var. Ben kitabı torus enerjisi için almıştım herneyse okudum her şey doğru mukkemel kitap güzel ama kim ugrasicak:). tekrar her neyse Ayşe Tolga nin yaptırdığı meditasyonlar mukkemel.
Osho ya selamlar yarısı osho nun kitaplarinin ozeti. İsmi de öyle. Ama kesinlikle yargilamiyorum. Bence güzel bir kitapti zen hikayeleri yerine kendi hayatından hikayeler de vermiş. Özgüven, sabır, coşku gibi konuları anlatilmis ben sevdim
Gerçek SırCengiz Erşahin · Tutku Yayınevi · 2011572 okunma