Freya

Yaşamın, yaşadıklarındır —yaşamaya 'karar' verdiklerin ya da yaşamak istediklerin değil...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamını yaşamadan yaşayamazsın Yaşamın, yaşanınca, yaşamındır.
Yaşam rüzgarın titrettiği yaprakların hışırtıları ardından çağıran bir ses gibi: çabucak yitiveren anlaşılamadan söylediği.
Bazı şeyleri (belki, her bir şeyi) yaşayıp bitirmek gerekir; yoksa, yaşanıp durdukça, bayatlarlar.
Ölüm niye bir 'üzüntü' konusu olsun ki? —Birisinin ölümüne sevinilemez mi Ne bir 'vah vah' ne de bir 'oh olsun'... —Ya da kendi ölümüne sevinemez mi insan? —Mutlu bir intihar, olamaz mı?..