Ladynokta

Bu yaptıkları vicdansızlık mı desem, insanların ekranlarda böyle rezil edilmesi hiç hoş değil mi desem, yoksa topluma ayna mı tutuyorlar desem, açıkçası ne söyleyeceğimi bilemedim.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı insanlar bize iyi gelir; gülüşleri dünyamızı aydınlatır, sesleri içimizi ısıtır bakışları yaşama sevinci verir.
Cehalet bütün kötülüklerin temeliydi. Ahlaksızlık hırsızlık, yolsuzluk, zalimlik aklınıza ne gelirse cehaletin üzerinde yükseliyordu. Eskiden cahillik utanılacak bir şeyken, şimdi halkın otantik bir kimliğiymiş gibi sunuluyordu. Bilgili olmak adeta bir suça dönüştürülmüştü, cahillik ise artık milli kimliğimiz olarak alkışlanıyordu.
Elbette kabuslarımızın gerçekliği tarçışmalıdır. Üstelik sadece başımızdan geçenler rüyamıza girmez, bilinçaltımız çarpıcı anılarla değil yaşama ihtimalimiz olan olaylarla da karartır uykumuzu.
Evet, yanlış yapıyordum; bizim meslekte kuşku duymak iyidir ama bu kadarı da fazlaydı.