📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İyi romanların kolay hazmedilemediğine hatta öyle ha deyince okunamadığına dair bir önyargım var: Karamazov kardeşler, Ulysses, İlahi Komedya, Don Kişot, Lolita, Katip Bartleby, Yüzyıllık yalnızlık, Tehlikeli Oyunlar, Saatleri ayarlama enstitüsü, Aylak Adam , Suskunlar...
Bakıyorum onca güzel kitap varken gidip saçma sapan kitapları okuyan kişilere öyle şaşıyorum ki. Ama bazen de keşke böyle saçmalıkları okuyacak geniş vaktim olsa diyorum.