Her şey sözcüklere bağlıdır. Nesneleri, olayları, düşünceleri, hayalleri, rüyaları, insanın derinlerinde gizli olan her şeyi sözcükler belirler. Eğer sözcükler değersizse, kişi de değersizdir dünya da, hatta Tanrı bile.
Kendimi, tamamen kendimin dışında hissediyordum. Kendinin dışında olmak imkansız mı diyorsunuz? Fakat bir insan, sadece bir an olsun, kendinden sıyrılamaz mı?