Hepimizin utanç duyduğu tarafları başka bir
deyişle defolu yanları vardır. Eksik hissettiğimiz, elimizi yüzümüze bulaştırdığımız, kendimizden nefret edecek kadar uzaklaştığımız şeyler yaşıyoruz. Diğerlerinin defolu yanlarını bilmeden kendi defomuza bakıp utanarak daha da içe gömülüyoruz. Utançla ilgili Yalom bir kitabında şöyle söylüyor "Bilirsin, utanç asla tek kişilik bir olay değildir.
(Bir Yükü Taşımak Psikolog Beyza Büşra EROL)