Başları benim için akıcı değildi. Ama bunda uzun süre kitap okumaya ara vermiş olmam da neden olmuş olabilir. Kitabın ortasından sonrası güzeldi. Derin bir fikir içeriyor. Konusu nedeniyle beni baya çeken bir kitap. Kitapsız insanlar konusu baya hoş işlenmiş ve günümüz insanlarının kitap okumama durumu yıllar öncesinden bilinip işlenmiş olması mükemmeldi. Kitabı okuyacaksanız eğer sakin bir ortamda başlayın mutlaka. İyi okumalar