Benim her türlü aşağılık numaramı, büyük bir doğallık ve açık gönüllülükle karşılıyor ve bana dünyanın sanki en iyi , en saf, en dürüst insanıymışım gibi davranıyordu. Daha sonra bütün insanlara böyle davrandığını görecektim. Bu onun kültürünün, geleneğinin bir parçasıydı. İnsanların İYİ olduğuna inanıyordu. Kimseden kötülük beklemiyordu.